vrijdag 1 november 2013

CAS kaart voor condoleance

Mijn dochter had een condoleancekaart nodig voor een man en ik heb deze voor haar gemaakt met de foto-challenge van Crazy for CAS in mijn achterhoofd.


Ik heb de achtergrond met panpastel gemaakt en een swirl stempel van Hero Arts.
De tekst is van Nicole Verkooijen en het blaadje een stempel van Stampcraft. Allebei gestempeld met Memento Rhubarb Stalk inkt.
Challenge:
Crazy for CAS 30: Inspiration picture

My daughter needed a Sympathie card for a man and I made this one for her. I colored the background with panpastel and used a swirl stamp from Hero Arts.
The text (Nicole Verkooijen) and the little leaf (Stampcraft) are stamped wit Memento Rhubarb Stalk ink. I'm gonna enter this card in the challenge at "Crazy for Cas # 30".

And I wanna welcome my newest follower Lynne. I hope she likes it here :-)

Ook wil ik nog even mijn nieuwe volgster Lynne welkom heten. Ik hoop dat ze mijn blog leuk vind.


Bedankt voor jullie bezoekje en tot snel!!
Liefs,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Oh werkelijk een prachtige kaart! Gelegenheid weliswaar niet zo leuk, maar hoe goed doet het dan om zo'n prachtige kaart te mogen ontvangen?! Bedankt voor je deelname bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kaart heb je hier ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en stijlvol kaartje, Marianne, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie cas kaart, maar voor de gelegenheid ook enorm stijlvol...Blijft moeilijk he zulke kaarten, maar het is jou prima gelukt Marianne...zal gewaardeerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stijlvolle condoleancekaart Marianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de nare gelegenheid, een goed gelukte kaart. Stijlvol .
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie condoleancekaart bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, heel mooi, bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart
    Bedankt voor je deelname aan CFC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...